Wednesday, 28 May 2014

Nobel,eh silap!Novel

Assalamualaikum!

Apa khabar semua pembaca blog kita yang kuit,gwiyomi,cantik bak pari-pari semua.(Amboi….puji melebih-lebih nampak?!)Baiklah,tadi pergi kolam renang.Buat apa?Mestilah berenang….

Hari ni dah habiskan novel Aku Mahu Jadi Hijabistar nukilan Ain Maisarah!!!

Tuesday, 27 May 2014

28 Mei

Assalamualaikum!

Hari ke-2 di Penang!!!Bangun lewat tadi.Gara-gara tilam yang empuk.Tak pasal-pasal kena ganti solat subuh…Nanti nak pergi ke mana pun tak tahu….Kalau pergi shopping saya setuju 100%….

Hmm…..pagi-pagi buta ni mana ada cerita… mungkin petang ni akan ada entri yang lebih menarik dan tertarik..

Selamat tinggal!!

Cuti-cuti Malaysia!

Assalamualaikum!

Sekarang Fiqah duk kat Pulau Pinang.Perjalanan yang mengambil masa yang lama....sebab tulah baru dapat tulis entri.

Monday, 26 May 2014

Haloo

Assalamualaikum!^_____^


 Kelmarin berlakunya perlawanan Thomas Cup...Tapi malang Malaysia tidak menjadi juara...

Saturday, 24 May 2014

Tips menggunakan masa cuti dengan berfaedah.

Assalamualaikum!

 Hari ini Fiqah nak bagi tips dekat korang.Cuti semakin dekat,jadi kena buat benda berfaedah ketika bercuti.


  1. Melancong-korang semua mesti melancong waktu cuti.

Wednesday, 21 May 2014

CUTI!

Asalamualaikum.

Hari ni patut pergi sekolah tetapi kena cuti pula.Kenapa?Hari ni kemangkatan Tengku Bendahara Kedah.Tadi pergi sekolah sekejap,jawab kertas soalan sains.

Friday, 16 May 2014

Pelakon kesukaan ^_____^

Assalamualaikum! ^_____^

 Hari ini hendak cerita tentang pelakon kesukaan saya.Kalau Alya dan Zulfa suka Kim Soo Hyun, Aisyah suka Choi Min Ho dan Umi suka Baro,saya suka Fadlan Hazim.

Siapa Fadlan Hazim?Ala...yang berlakon dalam cerita Jodoh Musim ke-2.Fadlan Hazim sebagai Nik Fahmi.

Thursday, 15 May 2014

.......

Assalamualaikum!

 SELAMAT HARI GURU kepada guru-guru di seluruh Malaysia.Terima kasih kerana mengajar kami.


Thursday, 8 May 2014

Puas hati?

Assalamualaikum!

 Hari ini kita menaip entri baru sebab blogger yang terkenal yang tidaklah sangat terkenal dan dia bukan terkenal pun,Alya hendak saya menaip entri baru.....Dia kata taip je apa-apa.

 ....... dan Alya bersama-sama untuk selamanya.Ini idea Zulfa.Alya kata dia tak kisah saya nak tulis ni pun.Pastu........hari Rabu yang lepas,kucing masuk kelas.Aidil,Raez dan Alya lari dulu.Mereka takut kucing terutamanya Aidil.Dia sampai naik ke atas meja sebabhendak lari dari kucing.

 Kucing tu pula duduk bawah meja saya.Masa tu cikgu dah masuk.cikgu kata biarkan.Nanti letak kat luar.Kucing tu macam raja,tidur dekat meja.

Itulah jelah nak taip.Selamat tinggal.

PS:Alya,adakah anda puas hati?